Kargo devi satılmıştı, adı değişiyor: Yeni dönem resmen başladı

MNG Kargo, DHL’e Satıldı ve Yeni İsimle Yola Devam Ediyor

Türkiye’nin önde gelen kargo şirketlerinden biri olan MNG Kargo, 2023 yılında dünya devi DHL’e satıldı. Bu satın alma ile birlikte MNG Kargo, e-ticaret lojistiği alanında uzmanlaşmış DHL eCommerce tarafından yönetilecek.

DHL ECOMMERCE

Artık yeni adıyla DHL eCommerce olarak hizmet verecek olan eski MNG Kargo, kurumsal kimlik ve renklerinde de değişiklik yaptı. Şirket, hızla kargo şubelerindeki tabelaları da değiştiriyor.

DHL, 2023 yılında MNG Kargo’nun tüm hisselerini satın alarak Türkiye pazarında kendine sağlam bir yer edindi. Bu satın almanın bir sonucu olarak, kargo şubelerindeki tabelalar da değiştirilmeye başlandı. İnternet sitesi ve sosyal medya hesapları da artık tamamen DHL eCommerce olarak güncellendi.

Related Posts

Dev fabrikaya talip yok: Üretim bitebilir, yüzlerce kişi işsiz kalabilir

Konuyla ilgili bilgi sahibi bir kişi, iflas eden akü üreticisi Northvolt AB’nin daha önce bir alıcı bulamaması halinde İsveç’in kuzeyinde kalan son fabrikasında üretimi Haziran ayı sonunda durduracağını söyledi. ALICI ÇIKMADI Skelleftea’daki fabrika …

MNG Kargo tarih oluyor: Tabelalar tek tek indirildi

MNG Kargo tarih oluyor: Tabelalar tek tek indirildi

Ticaret Bakanlığı duyurdu! Rekor destek! “Cumhuriyet tarihinin en yüksek tutarına ulaştık”

Ticaret Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada; “Kredi destek programları sayesinde, Nisan 2025 sonu itibariyle esnaf ve sanatkârlarımıza kullandırdığımız Hazine destekli, faiz indirimli kredilerin toplam tutarını 615,4 milyar lira seviyesine ulaştırdık …

Alaattin Aktaş: 15-34 yaş grubunda 6,7 milyon insan boş geziyor!

Alaattin Aktaş: 15-34 yaş grubunda 6,7 milyon insan boş geziyor!

TÜİK açıkladı: Tüketici güveni mayısta yükseldi

TÜİK’in açıkladığı verilere göre tüketici güven endeksi, mayıs ayında bir önceki aya göre yüzde 1,1 artarak 84,8 seviyesine çıktı. Endeks, martta 85,9, nisanda ise 83,9 olarak kaydedilmişti.

Reklam Kurulu ceza yağdırdı: O firmalar mercekte!

Reklam Kurulu, tüketiciyi yanıltan dijital reklam ve tasarımlara karşı harekete geçti. İnternette sıkça karşılaşılan manipülatif içerikler ve yanıltıcı kampanyalar denetimden geçirildi. Tüketici haklarını ihlal eden firmalara yaptırım uygulandı.