Allianz Türkiye kurumsal sigortalarda 2025 hedeflerini paylaştı

Allianz Türkiye, İstanbul’da Brokerlar ve Kurumsal Acentelerle Toplantı Düzenledi

Allianz Türkiye, sigorta sektörünün önde gelen şirketlerinden biri olarak İstanbul’da brokerlar ve kurumsal acentelerle bir araya geldi. Kurumsal Kanallar Strateji Toplantısı’nda 2024 yılı değerlendirmeleri yapıldı ve gelecek dönem hedefleri ve stratejileri paylaşıldı. Değişen pazar dinamikleri ve müşteri ihtiyaçları konusunda bilgi alışverişi gerçekleştirildi.

Ertuğrul Yücenur’dan Allianz Türkiye’nin Hedefleri

Allianz Türkiye Satış ve Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Ertuğrul Yücenur, toplantıda Allianz Türkiye’nin 2024’te yüzde 76,5’lik büyüme başarısıyla sektörün üzerinde performans sergilediğini belirtti. Yücenur, Allianz Türkiye’nin güvenilir, mali açıdan güçlü ve istikrarlı bir iş ortağı olarak kurumsal müşterilere uzun vadeli değer, teknik uzmanlık ve inovatif çözümler sunmaya devam edeceğini vurguladı.

Allianz Türkiye’nin Yatırımları ve Hazırlıkları

Yücenur, Allianz Türkiye’nin 2008’den bu yana sektöre 1 milyar euroluk yatırım yaptığını ve geniş ekosistemi ve paydaşlarıyla birlikte toplamda 8,3 milyon müşteriye hizmet sunduğunu ifade etti. Ayrıca son 5 yılda 200 milyon euroluk teknoloji yatırımı gerçekleştirdiklerini ve dijital altyapılarını güçlendirdiklerini belirtti. Allianz Türkiye’nin gelecekte de kurumsal müşterilere uzmanlık ve inovatif çözümler sunmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.

Soru-Cevap Oturumuyla Son Buldu

Toplantı, güncel uygulamalar ve geleceğe yönelik planlamaların ele alındığı interaktif bir soru-cevap oturumuyla sona erdi. Katılımcılar, doğrudan sorularını ileterek detaylı bilgi alabilme fırsatı buldular.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Hamsi ihracatından 4 ayda 4,7 milyon dolar kazanç

Türkiye’den ocak-nisan döneminde yapılan hamsi ihracatı 4 milyon 738 bin 385 dolara ulaştı.

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri’nin adı değişiyor

Türkiye’nin önemli perakende zincirlerinden Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, büyük bir dönüşüm sürecine giriyor. Kurum, genç nesle daha fazla ulaşmak ve değişen tüketici alışkanlıklarına uyum sağlamak amacıyla ismini değiştirerek mağazalarını “KOOP …

İstanbul’da yaşamak için 4 asgari ücret bile yetmiyor

İstanbul Planlama Ajansı (İPA) nisan ayında İstanbul’da dört kişilik bir ailenin ortalama yaşam maliyetini 90 bin 32 TL olarak hesapladı. İstanbul’da yaşamın maliyeti geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 51,7, bir önceki aya göre ise yüzde 2,9 …

Mersin’de 127 litre sahte içki ele geçirildi

Mersin’de 127 litre sahte içki ele geçirildi

ABD’li şirketten korkutan ekonomi mesajı

ABD’li perakende devi Walmart, Çin’den gelen ürünlere yönelik yüksek gümrük vergilerinin fiyat artışına yol açabileceği uyarısında bulundu. CFO Rainey, bu durumun tüketicilere yansıyacağını ve haziran ayında etkisinin daha da belirginleşeceğini söyledi.

Çin’den ABD’ye konteyner akını: Tarife uzlaşması etkisini gösterdi

ABD ve Çinli yetkililerin 10-11 Mayıs tarihlerinde İsviçre’nin Cenevre kentinde gerçekleştirdiği müzakerelerde, gümrük tarifelerinin artırılmasının geçici olarak durdurulması yönünde alınan kararın ardından, Çin’den ABD’ye yapılan konteyner siparişlerinde yaklaşık üç katlık bir artış yaşandığı bildirildi.